sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Anna sen hallita

Riippuvaisuuus. Mitä se on? Onko se jotain, mitä ilman me ei voida elää, vain onks se jotain mitä me ei voida sietää ja ei haluttais olevan olemassa. Kaikilla on jonkinlainen riippuvaisuus. Uskaltaisin jopa väittää. Eihän riippuvaisuuskaan ole välttämättä mikään maailmanluokan ongelma. tainojoo, voi olla riippuvainen vaikka tupakasta, alkoholista (pakko tähän väliiin kertoo mun ersusta, eli erilaisesta sunnuntaista, jolloin menimme ulos pelaa biitsii ja tehtii lumiveistos. kantaaottava. Ukkeli joka makas pöydällä kuolleena koska oli polttanut ja juonut ittensä hengiltä.) tai huumeista, mut sit voi olla riippuvainen, esim. liikkumisesta, ystävistä ja opiskelusta.

Tai niinkuin eräs ystäväni tässä totesi( ja korjas mun sijamuotoi, en kuulemma osaa äidinkieltä....) voi olla hurahtanut kaikennäköseen. Että oisko sit hurahtaminen hyvästä ja riippuvaisuus pahasta? ich vaisest nicht.

Ostat uuden auton ja ajelet sillä ympäriinsä ja pidät siitä hyvää huolta ja siitä muodostuu sun vauva, niin oot siit riippuvainen, vaiko vaan erityisen hurahtanut ajelemiseen. Kun alkaa miettii tämmösiä juttui, niin ompa hankalaa. miten sitä lähtee nyt sit määrittelemään.  Mut niinku oon musta aikasemminkin totenut, niin mitä sitä määritteekkää, aika turhaa. Se, mistä on riippuvainen on se. mistä nauttii, iloitsee, rakastaa.

Seuraavassa kuvahaasteessa olikin just tästä, päivä 08, kuva, siitä mistä olet riippuvainen:
Olihan mun nyt miltei pakko alkaa miettii et mikä se ois mulle. Lol, onhan toi haaste.
Ja oon riippuvainen kaikesta elämästä. Oho. Olipa ympäämpäri pyöreetä. Oon riippuvainen positiivisuudesta, siitä et joku välittää ja ennenmuuta hymystä! 
Ootteko ikinä menny peilin eteen ja levittäny semmosen pepsodent-colgate- elmex- dentalux- hymyn ettei paremmasta väliä?= mä oon! ja voin sanoo. oon tuhat kertaa kivemman näkönen sillon, oikeesti.
 hHhhahhahaAHHHAHA sori, oli pakko laittaaa!!
Mutta herra bieberinki syötävän suloiset huuletkin ovat kauniimmat alempana olevassa kuvassa.

uu mikä komistus.


hypoteesi: ihmisestä tulee lähestyttävämmän näköinen, kaunis ja mielialaa piristävä
itse koeasetelma: peili, ihminen, lihakset.
johtopäätös: hypoteesi pitää paikkaansa.
Jossette usko, kokeilkaa!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti