tiistai 6. maaliskuuta 2012

Lol

Tajusin et tätä blogia on vaikeempi ylläpitää ku muita, koska joka päivä tulee uusia ajatuksia ja juttui, mut sit se miten sen sit saa tuotettuu paperille tai no näytölle, on valitettevan hidasta ja asia erikseen. Tietty ois helppoo vaan kattoo edellisiltana kiva asu kouluun, kuvaa se seuraavana päivänä, lataa tänne ja kirjottaa: hm toppi farkut vero moda jne. mut musta se on sulaa hulluutta vaikka sitä ystäväni tekevätkin:))) tai no itekki luen semmosia et kyl niistä voi saada inspistä mut en usko et se on alunperin ollu blogin idea....
Joten olen pahoillani että en laita tänne kuvia siit mimmoset kenkulit mulla oli tai miten tukka oli vaikka tykkään miettiä noit sikana, saa sit bongaa livenä mut jos kiinnostaa. lol.

Mä haluun pitää tän elossa ja enemmä mun maailmassa eikä tässä Shittimaailmassa, okei aika vastuutonta  ajatella et mullois oma maailma missä kirjottelen hienoi juttui blogii ja kukaa ei loukkaannu ja elämä on laiffiii. Voi kun naiivia.

2 kommenttia:

  1. Mua ei itsee haittaa vaikka et mitään päivän asu postauksia teekkää,kun näitä sun ajatuksia on paljon kivempi lukea (:

    VastaaPoista
  2. no hyvää:)) ja kiitooos! jatkan kyllä edelleen:)

    VastaaPoista