tiistai 20. maaliskuuta 2012

art nouveau

nyt on vaa jäätyny todella pahasti, koska en tosiaa tiä mitää kuvaa, joka inspirois mua? tai onks tommosta teillä kellää, ihmiset?
Päivä 06 kuva, joka inspiroi sinua



tai tietty on asioita, jotka inspaa ihan myckesti mut voiks semmosen vaa rajaa yhteen kuvaan? hmmm hmmm ei tietaa hän. Mutta se laitta kaksi kuvaa, yksi olla ruoka, jälki sellainen <3


Mua hassuttaa se( ja propsit ystävälleni empulle, ketä on viljelly muhun ton sanan, mikä on: kummastuttaa mut vähän negatiivinen mut ei kuitenkaan) et kirjotan myös ihan päiväkirjapäiväkirjaa JA NYTKIN oon koulussa venailees et espanjantunti alkaa, ni en voi tarkistaa mitä oon kirjottanu sinne ja mitä tänne. Joten tulee varsinainen keikauskakkupostaus. Täynnä uutta, vanhaa, sinistä ja lainattuu.
mut what the he** mua ei kiinnosta, tää on vaan mun pölpötystä ja saan pölpöttää mitä mä haluan. Mut voisin olla tuhlaamatta teijän silmii ja kirjotan nyt jotain asiaakin. HAHAHAH läppä oli! Tietysti kiusaan teitä hamaan tappiin asti! muahahaha ( okei mua on alkanu huolestuttaa, musta on tullut esiin ilkeitä piirteitä ja puolia, en ihmettele jos joku päivä herään Musta Pekkana tai Milla Magiana.) Noi molemmat on kyllä varsin tolvanoita....

mutta tänään oli sitten TET-päivä ja menin mainostoimisto 42:seen. Aluks kesti vähän et lähettii käyntii, siis mulla oli mun kans siellä yks Clare, vaihtari jenkeistä:) ja mulle oli IHAN hirveetä kun jouduin puhuun enkkuu. Pelottavaa ku toine osaa sitä loistavasti ja mä vedän mun telkkuenkul.yeah. Mut sitteen saatiin tehä flaijereita. Se oli nannaa. Alkupaniikista riippumatta saatiin aikaseks tosi hieno, vaikka itse sanonkin. raudankeräys lappunen. Mulla nousi mun kuvaamataidolliset intohimoni esiin ja tajusin kuinka mun tekis mieli vaan roiskii isolle kankaalle maalii olan takaa baskeri päässä ja henkselihousuhaalari päällä


Jos ette tajuu mun fiilistä, NIIN menkää kattoo VICKY CRISTINA BARCELONA
ja pliis älkää välittäkö kolmenkimpasta. ups nyt spoilasin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti