tiistai 28. helmikuuta 2012

Mihin sinun energiasi tavallisesti ohjautuu?

Mulla on ehkä maailman ihanin OPO-kurssi. Se valmistaa meitä tulevaisuuteemme erilaisten testien ja työhakemusten avulla. Sit viimeeks ku oli tunti, niin saatiin semmoi testi, jonka joku äiti ja tytär on suunnitellu toisen maailmansodan aikana, joka perustuu Carl Jungin teorioihin. Sen nimi on: MBTI- luonnetyyppitesti.
Se oli ihan sika kiva tehä ku piti vaa valita kumpi kuvastaa sua enemmä ja sit lukee tulokset siit mimmoi työ sulle vois sopia, tai mimmonen sä oot ihmisenä, entä ystävänä ja jne. Ai että mä rakastan tommosia!!
    Noo mulle tuli tämmöi: Ekstrovertti- Intuitiivinen- Tunteva- Spontaani
Noi sanat ei oikee kyl kerro tollasenaan mitään, niin voin ottaa muutamia pätkiä mitkä löytyy tosta luonnekuvauksesta:

ENFP on vilkas persoona, joka etsii alati uusia, kiinnostavia asioita, joita voisi kokeilla
Hän puhuu paljon.
ENFP:lle on ominaista vahva esiintymisvietti.
ENFP ei suunnittele asioita etukäteen.

Tietty toi testi on aika tommoi mustavalkonen tai ettei siin oo mitää välimuotoo. Koska kyllä mä tykkään joskus vaa chill ja olla ihan paikallaa ja puhua syvällisiä samassa paikassa 3tuntii:)
Ja joskus mun persoonan kamala monsteri tulee esiin, ja se ei välttämättä kuvaa mun normi olemusta maailman parhaimmalla tavalla:DD

Ja sit musta oli vielä hauska ku tein ton testin mun kaverin puolesta, niin sekin on jännä miten toiset voi nähä sut aivan siis totaalisen
eritavalla. Et ku tekee toisen puolesta niin sit se tulos onki aivan erilainen ku se minkä se itte sais. Niinku siit tulee mielee et esitetäänks me jotain muuta, ku mitä me ollaan, esitetäänkö me niitä joita me haluttais olla, vai näkeeks ihmiset vaa eritavalla kaikki asiat?




Seki ku katottii kaverilla Oscareita, niin se on jännä ku arvostaa eri asoita ja sen takii arvostaa mm. eri mekkoi. kampauksii, tyylii puhua.
ME ihmiset ollaan vaan niin kertakaikkisen erilaisia ettei mitää rajaa. Niinku jonkun mielestä Viola Davisin mekko sointu hyvin sen ihonväriin mut toisten mielestä se oli ku sammaloitunu kivi:DDDD
Ja sit ne jokka tykkää tosi paljon piiiitkistä iltapuvuista tais rakastaa kaikkia niit mekkoi siellä ja toiset taas ei yhtää. Oikeesti kuin hassua.

Mun mielestä on tosi hassua ajatella et joku muu vastaa tohon testiin täysin eritavalla ja saa täysin eri tuloksia kun mä. Mä rastittelen ja melki pidän itsestäänselvyytenä et kaikki laittaa et ei, en pidä aikatauluista, mut sit joku maailman järjestelmällisin ihminen tekee sen ja on sille mä rakastan aikataului!! kelakkaa nyt kuin jännää, ette varmasti tuu ikinä löytää tästä maailmasta täysin samaa olentoa ku te, ellette mee kloonaan itteenne.

2 kommenttia:

  1. mä rakastan aikatauluja yli KAIKEN<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonni, siinä näemme taas ettei kauas tarvi lähtee niin löytää jo ittestää poikkeevan persoonan:D

      Poista