torstai 9. helmikuuta 2012

Tavuton tammikuu( helmikuu)

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!
Sillonku tajusin mistä haluun kirjottaa niin olin bussissa, ylläriylläri se oli täynnä ihmisiä. Erityyppisiä, ikäsiä, näkösiä mut etupäässä koululaisia, siis niinku yläastelaisia.
No kuten mun ehkä röyhkeihinkin tapoihin kuuluu, niin kuuntelin niitten juttui salaa. taino ei kovin salaa tarvinnu kuunnella kun koko bussi kuuli sen yhen tytön hölötyksen! Musta on ihan okei olla äänekäs ja pitää numeroo ittestää jollai tapaa, mut niitten sen juttujen taso.................

1) kiroili joka välis
2) puhu siitä kun sen porukat on kusipäitä
3) sillä oli synttärit seuraavana päivänä
4)......eli se mietti minne se menis sen omien sanojen mukaa ryyb....
5) sit valitti kun sen röökit oli lopussa
6) ja ikää oli se 13...

Ei täs muut, mutku oikeesti mihin tää nuorison suunta on menossa, jos olis joku frikin paraabeli joka kuvastais sitä havainnollisesti niin se käyrä ois kovaa vauhtii laskeva suora! ( mun matikkataidot on sit huipussa et ei tarttee tul pätee:D) siis mua oikee alko surettaa niinku et miks ton ikäsen täytyy miettii meneeks se viikonloppuna ryyppää sakulle vai matiakselle vaiko kenties ihan vaa lindalle? en tarkota myöskää et sen pitäs olla himas leikkii my little poneilla ja kampaa niitten harjaa, mut silti nyyyyyyyyh.

Pahintahan tässä on ettei kukaa voi tulla sanoo et: " Nyt se on sit loppu, ei saa juoda!" Enserio, kuka niitä estäis? Nuorethan rakastaa kaikkee mikä on kiellettyä, olis se sitten omenen varastaminen naapurinpuusta tai porukoitten kusettaminen ja ryyppääminen kaverin olohuonees.Toivon vaa sitä, et joku päivä kun ne nuoret pikkucriminaalit herää ja on syömässä muroi niin ne tajuu et eihän tässä oo tää mun elämän tarkotus! Mut siihen asti ei oo mitää konstia olemas, vaan me voidaa päättää ittestämme. Kurjaa, kumpa jokanen tajuis et se mitä teet on vaan sun oma ilo tai häpee.
Ismo Leikolan siivittämänä minulla on suuri ilo ja kunnia linkata jonkinmoinen vastaus tähän probleemaan:

Ja toivon että osaatte itte sensuroida sen tyhmät jutut ja löytää sieltä tän mun tekstin punasen langan, elikkä siis Ismo!


                                    
                                              voi näyttää kivalta ja ihanalta.................

                                           ...............mutta oikeestaan ei oo sitä.

6 kommenttia:

  1. Melli, paraabeli ei oo suora.

    Sori :-----------------------------D

    VastaaPoista
  2. me sydän matikka. nooot wrong wrong wrong kaikki hälyt päälle, ei oo mahollista, vastaus on epätosi.

    VastaaPoista
  3. oisin varmaa kuollu sin bussii jos oisin ollu siel. mäki näin yhten päivän mun pikkusiskon kaa OIKEESTI jotai 11 vuotiaita tupakalla ja ellei mee janna ois kieltäny ni olisin oikeesti kiskassu joka ikisen LAPSEN suusta sen tupakan ja katkassu. ja viel vaikka räkiny päälle. herää oikeesti kysymys mitä tääl tapahtuu? ja se on surullist.

    VastaaPoista
  4. MELLI sulla on blogi jeeee. :) ja tää on niin totta ! istuttiin syömässä (mäkiläskeilemässä) ja kuunneltiin kans jotain 13-vuotiaita ni voi ei niitä juttuja.. ja sit ku mun päähän ei mahdu et miten joku voi olla kivaa jos siitä ei ees muista mitääään kertokaa mulle

    VastaaPoista
  5. Toi on kyllä niin surullista :'(

    VastaaPoista
  6. älkäääpä! siiis ihan sairasta, ja oisitte vaan julia kiskassu, koska niinku miks pilaa oma terveys ja noin nuorena, okei no mikä mä oon sanoo, mut silti voi kuulkaas ihmiset ilmanki voi elää:)!!!! ja camilla tykkään sun mäkkiläskeilystä ja mäkissä kuulee vaikka mitä juttui.....

    VastaaPoista