keskiviikko 15. helmikuuta 2012

jos mä oon madelein oo sä victoria

Tässä sitä ollaan super onnistuneitten ja uuvuttavien Potkijaisten jälkeen sängynpohjalla peittoon kääriytyneenä jännitys huipussaa. Huomenna kelatkaa huomenna!! sanon vielä kerran HUO-MEN-NA on wanhojen tanssit! Tätä on odotettu ku kuuta nousevaa! Se värien kirjo ja kimallus ja kaikki, musta tässä ehkä hienointa on se ku näkee mimmosia mekkoja, kampauksii jne. muut kakkoset on löytäny ja pääsee vertaa niitä siihen omaan olettamukseen( oi kyllä olen miettinyt mimmonen mekko kenelläkin voisi olla, mussakin piilee pieni romantiikko:DD)




Justha oikeesti oli vasta ekat söpöt reenit missä kaikki oli pihalla ja naurettiin jonku hölmöille kysymyksille:)
Mun päivä tulee näyttää tältä:
seiskan bussilla keskustaa siellä reenit 07.30
sieltä koululle kymmeks Abigaalaa kattomaan
sitten kiiruusti yhekstoists kampaajalle
josta matka meikkiin
ja lopuks kotiin vähä syömistä ja mekkoon pukeutumista
sit kaareen vähä danssaamaan.

Ihan supersuper jännää pelottavaa kivaa ja hirvittävää!

Ai että se on sitten huomenna tai ei milloinkaa kun näytetään kauniilta, oikeesti en malta odottaa, miettikää nyt ammattilaiset! mitä hemmottelua <3

Mun piti ottaa vähä härnäys kuvia mun mekosta, mutta järkkäri on mun kaverilla niin sitten se vähä jäi...
mut mun mekko on just ihana! tietysti:D
punasta
kerroksia
kimalletta

Se on Melissan mekkoliini! varmaan mä oikeesti pissaan housuun tai mun mekko tippuu tai jotain, olis niin mua.

vähän Nicki Minajia vaikken mä siitä tykkääkkää, esim. ihan hirvee nauru, mut huomen on mun momentti!:DDD kauneusunille nyt!

1 kommentti:

  1. mellii kuulostaa ihanalta, laita paljon kuvia jooookos !! :) itsekin täällä hurja jännitys apuva

    VastaaPoista