torstai 23. helmikuuta 2012

FIESTA

Tässä sitä sit ollaan, tosi rättiväsyneenä mutta superonnellisena, eilen lähti mun espanjalainen takasin Sevillaa ja nyt vasta on saanu aikaa kirjotella tännekin!

Haluun niistäkin lisäillä kuvia tänne mut eka tää the thing! Musta tuntuu että kaikki on saanu jo tarpeekseen näistä mekkomeristä ja kampaussöherryksistä mut silti laitan nyt kuvia käyttäjästä minä tänne:DD

Elikkä torstai oli kaikinpuolin varsin onnistunut päivä/ilta mikä lie. Eka oli oikee kunnon luxusta kun pääsin laitatuttaa hiukset ja naaman ja sit himaan bussilla ja pukeutuu tuohon punaiseen unelmaan! Tietty mua jännitti ihan törkeesti ja se näkyki videossa(oi kyllä parini isä oli niinkin kiva että tallensi koko shown) kun mä en hymyilly melki lainkaa, paitti sillon ku failasin! ja oikeen pahemman kerran! se oli noloudessaa tosi hauskaa ku kaikkie muitte rintamasuunta osotti pohjoisee ja meillä läntee:DD

Ja tässä hyvät naiset ja herrat, tytöt ja pojat ja vanhukset on minun tanssiparini! Erittäin loistava, joka pyörähteli mun kans kanssa kaikki ne miljoona wienin valssin kiemuraa kuumeessa! Ei ihan jokainen pystyis siihen, mut samppa se on tehty jostai sampion teräksestä:DD

Ja ihan vaan näin meidän kesken kun katto niin muilla tytöillä oli aika paljon huonompia pareja, muahahahahah.

Ja tästä näkee et alkaa olla myöhä, kun mun jutut alkaa menee tämmösiks, niin voi lukee näitä sit epätosissaa. Mut oli niiin liian pitkä aika ku en ollu kirjotellu niin vääntäydyin nyt sitten ja nyt mun pää on tyhjä mut silti mä vaan kirjotan ja kirjotan ja kirjotan:D Se on jännä kun illalla tuntuu et sitä juttuu vaan tulee ja tulee, ja vois vaan puhuu ihmisillekin chätissä koko yön ja vois kirjotella tänne ja ettiä ihania kuvia, mut ehkäpä huominen alkaa muistuttaa ittestää ja muistan et mulla on esim. ruottin sanakoe. Mut oon pahiz ja en tee sitä!

Oho aihe vähän karkas...................nyt takas wanhoihin....

Mitäs muuta voisinkaa kertooo??? hmmmmmmmmm... no siis ensinnäki en tajuu miten voi uuvuttaa niin paljo tommoi pyörähtely mut sen jälkeen olin niiin valmiina hyppää sänkyy ja nukkuu talviunia kesäloman alkuun asti! ja sit oli tietty jatkot, mistä mulla ei oo paljoo kerrottavaa vaikka olinki selvinpäin. Ainoostaa se oli hauskaa seurailla muita, ku oon tämmöi vakooja, oikeesti porukka sekoili niin omiaan siellä et sain vuoden naurut! Niinku kuka keksii et pikkupikkupikkusen pyöreen baaripöydän päällä voi tanssia pitäen kuitenki kiinni kattoparrusta:D tai et riidat kannattaa sopia umpikännissä tai et itketää meikit pois päästä. hahahha se oli lievästi sanottuna todella hupaisaa!
Tossa alempana on mun iltalookki ja mies joka ei ole minun mies, vaikka siltä erehdyttävästi näyttää:DDD


Tietty kaikki oli tosi kauniina ja pojat komeina ja kaikki oli todella ihanaa ja ruusuilla tanssimista. Mut silti mä edelleen suosin ihan normipäiviä kun saa vaan syödä ja lagaa:DDDDDD
 

3 kommenttia:

  1. ja mun suomi on aika perseestä tässä tekstissä mut syytän espanjalaisia siitä:DDD

    VastaaPoista
  2. jaiks miten kauniina oot melliiii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhaha kiiiitooos. mut odotan innolla mimmoi luomus susta synty!

      Poista