perjantai 7. marraskuuta 2014

Rehellisyys



Ajattelin nyt tehda jotain vahan erilaista. Kopioin tanne tekstin, jonka kirjoitin mun poikaystavalle. Sensuroimattomana. Paitsi nimet poistan.



Aamulla menin jo kasiks toihin ja herasin kuudelta suihkuun, olin tehny alunperin niita bonbonei, eli tupsui pipoihin sillee 80 narunpyoraytyksella(pujotellut siihen puujuttuun 80 kertaa) no sitten seuraavaks kerraks se tuplaantu ja kaikki mita olin tehny niin ne piti yhdistaa etta ois tarpeeks paksu viiva piste viiva, eli en ollutkaan tehny nelja vaan kaks, huoh no sitten eilen muokattiin etta halutaan VIELA paksumpi, siis olin jotenki vaan niin pissed off etta toiselle teetetaan tyota tietamatta mita halutaan! no tassa vaiheessa kun olin tehnyt 2 sellasta makkaraa niin kello oli jotain melki kymmenen ja mun piti lahtee alas juosten lunastaa mun varaus sielta kaupasta( se teeppari) saavuin sinne 10.07ihan hiki hatussa vaikkei mulla hattua ollukaan ja onneks ne oli tallella. ostin ne ja ne oli viela halvemmat( oho ne, siis niin loysin urheilutopin kanssa joka on niin pehmee etta tuntuu ettei sulla ois mitaan) ja hinta ei ollutkaan 22solee vaan 18.80, joten sain solen ja paatin ottaa collectivon etten ihan taysin kuole ylamakinousuun. (collectivoissa et koskaan oikeen tia miten ja saatko takasin, niin turvallisinta on max 2solee)



saavuin sinne tallerille sillee nonni seuraavat kolme tuntii sitten pyoritetaan jotain 240 kertaa tota lankaa, ja ihan tosi mun selkaa alkaa sattuu ja tuntuu etta se lanka viistaa mun kaden auki, kun on tarpeeks kauan tehnyt( vahanku jos aina tulee tippa sun paahan niiin lopulta se tuntuu kun joku lois sua, tieks?)plus nin jos niiden pitaa tehda joku 390 plus 430 tupsuu niin miksei tuolla oo enemman niita puuhoskii joilla tehda??! saalittavaa, yhden naisen hommako... mutta sainkin uuden tehtavan, mun tehtava oli tarkastaa tehtyjen pipojen laatu! jee, not. siis jotain 720 pipoo pitaa tarkastaa sillee etta ne on lahetyskunnossa. ja jos on jotain niin maalarinteippi paalle merkiks, no siina sitten tarkastelin ja voin lupaa, lupsuin niiin paljon! siis aivan jarkyttavaa kun en pysynyt niiden neulojien lappien perassa ja radiosta tuli perulaista musiikkia ja istuin paikalla niin mikaan ei meinannu pitaa mua hereilla ja TAN JALKEEN kirjotin etta hitain ja pisin tunti ikina!!! koska katoin vaan kelloo ja se ei ollut liikkunu mihkaan! kreisii. tuli mieleen yks akkaritarina siita kun noissa hetkissa joulupukki nappaa itelleen aikaa jotta se kerkee lahettaa kaikki lahjatXD




no siirryin lastenkodille, tassa vaiheessa nalka vaan riipi mun mahaa! en tajuu vaikka olin syony omenabanaanisalaatin myslilla ja quinoalla ja sitten kolme lettua ja mehulasillisisen ja teeta mutta silti olin vaan etta RUOKAAAAAAA. saavuin ovelle ja mika mua odottikaan vastassa. kuvittele 100hengen perhe jotka on ostanut ruokaa. jep. Mz paajehu lastenkodilla oli vahan kayny kaupassa/tukussa. ja kuka niita ruokia nosteli autosta paikoilleen, mina! jeejee sellasia mun kokosia riisisakkei ja kauraryynisakkei ja jotain tuhatsata jogurttii ja vaikka mita. no vihdoin paasin syomaan ja se oli SIKAHYVAA JA SULOSTA. ahah no ei, se oli ruokaa. J katto mua ja kysy voinko auttaa sita laksyissa. vastasin myontyvasti.



no sitten ruvettiin "tekee" laksyi, eli J vaan kaytannossa istu tuolilla ja mokotteli ja kiukutteli ja teki kaikkea muuta. taalla muuten naiden lasten lempijuttu on tehda suulla sellasia kuplia ja mua oksettaa ne. siina taistelin mun reaktioo vastaan ja yritin olla kova. lopulta J istu siina tuolilla 3h edistymatta yhtaan. ei yhden yhtakaan valmista rivia. huooh joka kerta sama, sitten se etta se kiukuttelee mulle, nayttaa kielta ja pyllyy, kayttaytyy rumasti ja silti mun pitaa vaihtaa sen vaippa. oppii kylla toimii ilman kiitosta! siis sillee etta J huutaa etta oon paha tati, oot kamala ja vaikka mita ja sitten etta voitko vaihtaa mut? nojoo voin kylla. tassa vaiheessa olin jo etta eeeih taa paiva.




sitten nain R ja olin jes. R kiipes rattaisiin merkiks etta melissa nyt mennaan ulos! ja olin ihan etta okei, ihanaa, no sitten N halus tulla. ja ajattelin etta mikapas siina, mutta lopuks ajattelin etta eieei todellakaan. siis N ei tajua sellaista asiaa kuin etta R osaa kavella ja silla on oma tahto. N vaan kanteli sita paikasta toiseen ja laitteli millon mihinkin, keinuun, liukumakeen, penkille ja kun ne kaveli kasikadessa niin N oli se johtaja ja R raukka vaan meni sen mukana. siina huutelin etta N. dejale, N, R puede estar sola tambien, N, no le gargas todo del tiempo. N enserio DEJALE. silloin ymmarsin etta lapset ei oo aikuisia:D siis etta ne ei tajuu. ne haluu vaan hellii ja rakastaa mutta ehka siihen on toinenki tapa, mulle tuli tosi hyodyton filis, sellai tylsa aiti fiilis, istuin vaan penkille ja huutelin, N, varo sen paata, N ei sinne, N, tassa vaiheessa hengittelin syvaan ja olin vaan etta kyl taa tasta paremmaks muuttuu…




mentiin sisalle, M tuli mun luo, melissa saanko letittaa sut? no tottakai saat. melissa, voitko lahjoittaa sulle mun hiuksia kun ne on niin kauniit? oom anteeks mita? niin voitko LEIKKAA mulle ihan vahan sun hiuksia? M, jos en kuitenkaan. sitten M hyvaksy sen(tai ma luulin) kunnes tunsin valtavan kiskasun niskassa. no mita. no M se siina oli kiskassu multa tupsun HIUKSIA! ja miks, no siks kun ma en antanut. no siina olin etta no ole hyva, nyt laita ne talteen. (koska jos provosoituu niin ne vaan jatkaa tollasta touhuu) no sitten N tuli, otti sen tupsun ja sekotti ja heitti maahan, tastapa M suuttu ja halus ottaa UUDESTAAN multa hiuksia. no ne liittayty yhteen niinku sillon kivikeississa.(*aivan joo lukijoille siis tiedoks, yks paiva noi tytot kivitti mua) N istahtaa mun paalle ja M alkaa repii mua paasta. tassa vaiheessa teki mieli huutaa ja kiroilla ja vaikka mita, suomeks, mutta olin vaan hiljaa. ajattelin etta ne lopettaa. no ei lopettanut. sitten ryhdyin pahempiin otteisiin, aloin ns potkii mun jaloilla tyttoi veks mutta kaks vastaan yks, lopulta M katto mua ja sano etta oooi melissa haluaa itkee. olin vaan etta viiva piste viiva. olin hiljaa, M jatko, N kato, melissa haluaa itkee, sillon punaset silmat. sitten sanoin etta se johtuu ihan muusta ja en halua itkee, oon vihanen ja suuttunut. sitten ne sano etta okei nyt me letitetaan oikeesti( mulla oli jo yks letti kokoajan jonka M natisti aluks teki) no sitten ne letitti mutta yhtakkia TAAS jompikumpi yrittaa irrottaa multa tupsuu, sitten nousin seisoo ja olin etta kiitos hei. M juoksee mun peraan ja on etta ooo haluutko itkee?!! ja sitten vaan tylysti tokasin, en halua itkee, en oo kuten sa. TASSA VAIHEESSA OLIN NIIN SUUTTUNUT ETTA TOI OLI LIEVIN MITA SAIN SANOTTUA. no sitten M SYLKASEE mun paalle ja sanoo etten saa kiusaa sita. no anteeks mita sa oot just tehnyt M??! no olin vaan hiljaa ja menin auttaa J laksyissa, joissa se ei ollut vielakaan edennyt. paivaa oli jaljella 1.5h ja olin ihan valmis lahtee kotiin. pureskelin vaan hampaita ja rukoilin etta jeesus apua taa on kamalaa. no sitten mun pitikin kylvettaa J, mentiin ylos ja riisuin sen ja raukkaparka oli saanut hankauman sen kavelytuista jalkoihin, siina J sano etta miten oon nain kamala tati, miten en haluu auttaa sita laksyissa( jotka sen pitaa tehda yksin) siina selitin etta hetkonen mahan vaihoin sulta kakkavaipan, mahan autan sua riisumaan ja mahan kylvetan sut… sitten J sano etta?" ma en tia mika muhun on mennyt, ennen ma olin ilonen nykyaan ma vaan huijaan ja N tekee mu laksyt( se jai yks paiva kiinni tosta) ja sitten naytan sulle kielta." ja kaikkee, taa oli aika halyyttavaa tai siis kuka LAPSI 8V avautuu tolllee? ennen olin ilonen… nojoo sitten kylvetin sen sadannen kerran ja sain silta samat ohjeet jotka jo tian, mutta olin hiljaa, joo J tiedan ettet tykkaa kylmasta vedesta, joo tian etta haluut pesta sun pompulan joo tiedan etta keltanen pyyhe on sun mutta taa on myos sun ja plaaplaaplaa




puin J pyjamaan ja M tuli sinne huoneeseen, yhtakkia se oli mukava mulle. en tajuu, noi tytot heittelee toisesta paasta toiseen. sano etta voinko odottaa sita kun se pukee, no sehan kavi mulle, istahdin sangylle, oikeestaan otin vahan lepia ja olin vaan etta ah chill, sitten M alko selittaa mulle karvoista ja rupes puhuilee anatomiasta. se naytti ettei silla oo karvoi ja kysy onko mulla, sanoin etta joo, mutta yleensa vahaan, se kysy etta voiko se nahda! jarkyttavaa, sanoin etta se on mun privaatti oma asia, sitten M haukkukin mua pahaks tadiks. here we go again.




mentiin alas ja sitten R oli siella ja menin vaihtaa sen vaipan, M katto mua ilkeesti ja sano etta silla on kakka, vaiha sen vaippa, mutta ala itketa sita. tuntuu etta oon jo paatunut noille loukkauksille.




vaihoin, ei itkenyt, OON SUPERSANKARI! sitten R leikki mun kanssa alhaalla ja juoksenteli mun syliin, siitahan M innostu ja sano etta ota mut reppariin. otin ja siina kantelin sita edestakas, koska yritan nayttaa mallia etta mulla menee hermot kylla joo, mutta silti valitan niista ja EHKA sita kautta ne alkaa olee mun ystavia, syva huokaus*




sitten aikani kanneltua muut tadit suvaitsi sanoo etta ei ne kantele noita ja etten saa ns alistua tollaseen. etta lasten pitaa kohdella mua kun aikuista kaytannossa. sitten kun N yritti hyppaa mun reppariin niin otin opiks, poistin sen selasta ja sanoin etten oo mikaan aasi.




sitten olin ihan etta JEEE KOTIIN, sitten N nappas mun laukun ja esitti etta se lahtee kotiin, se alko pyorii mun laukulla ja nain jo sielun silmin kun mun tabletti menee masaks, sitten vaan nappasin sen laukun ja olin etta ala koske mun tavaroihin. tassa vaiheessa M oli kerennyt mun laukulle ja nahnyt topitopin muovikassin. no se kysy etta mita mulla on ja nappas sen teepparin. sitten se innostu ja sano etta yks noista tadeista myy vaatteita. no loysinkin itteni sitten huoneesta jossa Mh esitteli jotain vaatteita ja voin sanoo, inhoon tollasta kun sun pitaa natisti olla hienoi, mutta ei kiitos, koska ei ne ollut niin kivoi, no ONNEKS silla oli legginsei, luitko, legginsei, oon ettiny niita taalta kokoajan ja en oo vaan loytanyt kautta paassyt kokeilee, no se myi 25solee, vahan enemmanku kadulla 15 solee kadulla, mutta silti ajattelin ostaa ne silta, ne on oikein mukavat! ja paksut, lampimat ja paasen pukee mun vaatteet uudella tavalla eli onneks oli jotain mita voin silta ostaa.




sitten lahdin, kello oli jo seitteman, oisin paassy puol kuus. nain Sarahin juteltiin, se kutsu mut sunnuntailounaalle, sitten menin sen leipomon kautta ja multa puuttu 10senttii etta oisin saanut ihanan jalkkarin, niin kysyin rohkeesti etta voitko myyda 90sentilla? JA SE MYI!! kuinka tollasen paivan jalkeen tollanen saa sut niin onnelliseks:DD no sitten kavelin kotiin (hehe matkalla tormasin uuteen kauppaan jossa oli halpoi vaatteita, mutta siella oli yks kiva ja taas 10solee. mun pitaa rauhottuaXD) saavuin kotiin ja mulla oli niiin nalka! sitten tein kanaa pastalla ja maissilla ja juttelin elviran kanssa paivan tapahtumista.





tassa vaiheessa tajusin etta miks x tunsi olonsa yksinaiseks. se ei jutellut E, ma oon vaan puskenut E ujouden lapi ja pakottanu sen keskustelee ja nykyaan jutellaan!! ja se on niin helpotus paivan jalkeen, oikeesti olin ihan varma etta soitan Suomeen ja heratan sut ja pakotan sut skypeen koska tarviin juttelukaverin ja henkista tukee. mutta en tehnyt sita:D hahah





no syysta ja toisesta olinki vasynyt, yritin saataa kuvia koneelle ja menin nukkuu.

noin.



eli taa oli yks paiva taalla Perussa, yks pahimmista. Mutta halusin nyt olla rehellinen ja te voitte lukee tosi aitoja fiiliksia mita mun paassa aina sillon tallon liikkuu ja mita taalla tapahtuu. Jotkut on hiukan jarkyttavia, kuten huomata saattaa.


Haluun tahan selventaa viela etta tanaan oli taas ihan toisenlainen paiva. Mutta oon kirjottanut etta kasvan taalla ja ehka nyt sen nakee, miksi.

2 kommenttia:

  1. en nää mitään kopioitua tekstiä vaikka kovasti kiinnostaisi lukea!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi hyvanen aika, ajattelin etta taa on nopee keissi etta copypasteen, mutta sitten mun pitiki muokkaa nimet pois ja lopulta julkasin ja kun olin laittany sydamia niin se teki jotain ihme hepreaa tonne valeihin ja olin vasy ja nojoo jokatapauksessa, nyt on!

      Poista