sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

LET GO(D)

On niin monia asioita, mitä haluaisin tehdä. Ja toisaalta taas ei yhtään. koska on myös miljoona asiaa mitkä voin tehdä. Ensinnäkin olin leirillä ja siellä oli aivan kamalaa. Tänään on aprillipäivä ja en harrasta kusettamista haha vitsi, se on mun elämäntapa. no ei liiottelua, nyt piste. Mut oikeesti siellä oli kamalaa. koska se tunne tai fiilis kun tajuut jotain mitä ois pitäny jo ajat sitten tajuta. Se niinku ku oot vaan möllöttäny ja tehny asioita, millä ajalla oisit voinu tehä niiiiin paljon jotain muuta. Esim otetaanpa käytännön esimerkki. minä.
Mä olen uskossa ja nyt toi leiri, missä olin, oli Hämptonin ja Tampereen välisten vapaaseurakuntien Suola-leiri, niin toi leiri oli jotain niin mullistavaa.
Musta on niin väärin, että tarvitaan mukamas leiri ja ihanteelliset olosuhteet tajuamaan juttuja, tai tarvitaan täydellinen bändi, jotta ylistäminen( laulaminen) olisi täyttävää. Tai niinku kaikki on musta kinni( niinku oon aikasemminkin jo sanonu, mun sanat, valinnat ja päätökset). Niin sitten kun kaikki on musta kiinni, elämä ei rullaa mihinkään suuntaa, ei vaikka Frontside ollien tekis.

Tsekkailee näitä munki kirjotussettei niin en oo kun kai kerran maininnu Jeesuksen, ja se on oikeesti mun paras kaveri, mut ihminen erehtyy sitä luulee et kun parhaan kaverin kans on kuitenki niin hyvät välit ja se ei jätä sua ja tuutte toimee pitkänki ajan päästä, niin sitä ei tarvii sitten nähä joka päivä. PUNANEN VALO JA VÄÄRINMERKKI!!
Just sun parhaana kaverina se haluu olla sun kans, se haluu kuulla sun juttui, se haluu tietää sun elämästä ja haluu pitää huolta. Se haluu olla se kelle sun on vapauttava avata sydäntä ja se haluu olla se kuka ei tuomitse tyhmimpiäkää juttui. Se haluu olla se kelle ei voi olla kun hymyilemättä mutta kuitenki se kelle saa vihastua aiheesta. Se haluu olla se keltä on maailmanhelpoin pyytää anteeks ja se ketä antaa anteeks maailman helpoiten.
Mä haluan olla maailman valo, ja kulkee käsi kädessä mun parhaan kaverin kans!
















 pvä 10. kuva, siitä mitä haluat tehdä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti