sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Remember me

hahahhaha niinkuin sanoin, niin nauran tolle eiliselle mielentilalle. Eilen kattelin varmaa sata jaksoo fort boyarddii, ja ai että, kun mulle tuli himo päästä siihe ohjelmaa!! no ehkä joku päivä musta tulee julkkis;) ensit tiä minkä alan.. tai sitte luulen et mä vaan haen sinne lahden ammttikorkeesee:D hah. mutjoo tajusin et mullahan on toisella koneella( porukoitte siis) niin sikana vanhoi kuvia ja kaikkee. Nostalgian pyörteissä partaalla kuilulla, millä lie oon selaillu kaikki kuvat ja aattelin et voisin vähä jakaa mun muistoi.

Mietein, et miten voisin tämän prosessin suorittaa, sillä minulla on tuhansia kuvia, ja sitten mulle tuli älynväläys! bling! voisin valita vaikka 15 kuvaa, jotka on mulle merkittäviä jollain tavalla, tai jotka tuo kivoi tapahtumii mieleen, elikkä siis kivoi muistoi tai vois sinne laittaa huonoi muistoiki, jotka on muuttanu mua tai jotai:) Mut sit tulin siihen tulokseen etten oikeesti osaa valita, valitseminen ja raakkaaminen on ihan hirveetä( toivon et mun tuleva mies osaa tehä päätöksiä, koska mulla kestä ylikauan pelkän suklaapatukan valitseminen:D) Jotenka laitan tähän vaa nyt kuvia menneisyydestä. Oho kuulostipa traagiselta.


 Elikkä ekassa kuvassa on mein mökki, jossa oon picnicillä papan kanssa, isovanhemmat on semmosia että mitä vanhemmaks tulee, sitä enemmän alkaa arvostaa niitä ja niiden viisauksia, ja pappa on terästä!

Tokas kuvas on ensimmäinen uv, millon en oo ollu himas, toi oli alkuaikoi kun meidän vapaakirkon porukka oli pieni ja tuttavallinen, onse edelleenki paras mutta nyt ei ehkä mahtuis koko porukalla jonkun rivitaloon syömää ja lagaa:D

Sitten elämää muuttava seuris, eli ripari. Toi oli Hangossa kera kaikkien mahtavien persoonien, tosta alko mun maailmanmatkaus, ennen seurista tunsin vähän ihmisiä ja vaa 200m säteeltä.

Neloses on mun yläasteen päättärit!Sillon tunsin itteni tytöks, joka on kasvanu omista pikkukengistää, mutta vielä ei oo tää kasvu ohi, ei todellakaa. Matkaa on jäljellä ja saa nähä mitä elämä tuo tullessaa, ainaki kasvua!

Sitten kaks ihmistä, jotka on viimevuosien varrella tullu mulle supertärkeiks! Täs ne on aika babyfacei!:D

Seuraavassa ehkä paras ulkomaanmatka ja porukka ikinä, eli siis Israel, ton eteen tehtii paljo hommia ja kaikkee ja oli se sen arvostaki. Tos kuvassa ollaa Daavidin lähteillä, jossa oli superduperuber kuuma ja näytän teiniltä......

Mun iskä ja veli, viron syyslomamatkalla. Halusin laittaa tän tähä muistuttaa että vaiks perheessä ois joskus riitoi ja huutoo ja perusrageusta niin silti on ollu niitä tähtihetkii, niiit helmii millon perheen yhteys on uskomatonta!

Jaja toi vika on mun riparin kitoskortti. en halunnu mitää perusnormi meiningillä varustettua korttia:D ja ihme ja kumma tossa ruusussa on kaikkien epäonnistuneitte pomppujen jäljiltä kaikki terälehdet paikoillaa.....javist!

6 kommenttia:

  1. pystöseni<3 se edellinen ulkoasu oli musta paljon kivempi!!

    VastaaPoista
  2. miks ihmeessä? eihän ollu sehän oli tylsä ku laiskiaisen varvas!

    VastaaPoista
  3. ....................melli mä oon tossa kala :_Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .............hahhahahah venaappa vaa, mä tiän missä oot kala, oikein pallokala:D vain yksi napinpainallus.....

      Poista
    2. ...............varo vaa, mulla on susta kans kuvamateriaalia (ja viel aika tuoretta, jos mieleen muistuu viime perjantai ;D).

      Poista
    3. OHHOH! selkeetä kiristystä molemmin puolin:DDDD no mut mua ei haittaa, mä kestän sen kyllä. Ku emmä normi naamalla näytä siltä:DD! hah kyllä.

      Poista