keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Me, myself and I


Totuushan on, että musta ei oikeesti oo kauheesti kuvia jotenka kaivan tuolta koneen syövereistä, koska yks niistä monista asioista mistä en tykkää tai jopa inhoan on semmonen blogi joka on kirjotettuna anonyymisti, ilman kuvia ittestä tai mitää tietoi, how stupid! :Den todellakaa aijo laittaa joka päivä kuvia, mitä mulla oli päällä( vaikkakin tykkään ja mietin pukeutumista ihan liikaa) tai kertoo mitä tein(ellen jotain tosi extremee oo päässy tekee, kuten leikkii liaanilla rotkon reunalla). No ihan aluksi ystäväni Pentti kuvaili minua Lokiksi kun pyysin sitä keksii jonku eläimen, joka kuvaa mua! Ja mun tutut tai ystävät tai jokka on nähny mut enemmänku 3kertaa voi jo ymmärtää et toi kuvaa mua vähän liiankin hyvin, jea tosi imartelevaa! Muttietteks miettikää lokkei; julkisilla mestoilla äänekkäit, hyökkää takas, syö toiste ranskalaiset ja ei oo hiljaa vaan vie huomion ja muut ärsyyntyy, mut omassa rauhassa ne on ihan chill, suojelee vaikka omii höyhenpalleroi ja huolehtii niist.
   Jos nyt analysoisin lisää ja vertaisin itteeni niin toiha meinaa ihmistä joka on sosiaalinen mutta kuitenki arvostaa hiljasuutta ja omia oloja ja pitää toisten tavaroita ominaan. Sellainen mä oon jotenki:)


Mäkki.
Espanjalaisuus.
Sirkus. Vapis.
Puheliaisuus.
Pyöräily.
Nauru, okei räkätys.
Taiteellisuus.
Temperamentti.
Vr. Spontaanisuus.
Fb. Valvominen
Arvaamattomuus.
Syvällisyys. Kesä.
Joulukuu. Lapsenomaisuus. Hulluus.
Lyhyt matikka.
Interrail 2013.
Muotoilu ala.  Niistä on melli tehty!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti