perjantai 28. syyskuuta 2012

ykkösen part kakkonen

Lisäks musta on aivan sikahauskaa se, et täältä voi lukee miten mä aattelen, miten mä toimin, miten mä kyseenalaistan ja poimin. Mutta kukaan ei oikeestaan voi tietää, mitä mun päiviin kuuluu missä meen, kukkuluuruu. Se on salaisuus suuri, siitä kasvaa tän mun tarinan juuri, sen nimi on Melissa-kuuri.

Saatan joskus olla outo ja hassu, saatan sanoo leiki kuollutta ja anna tassu. Mutta se on se tapa millä elän! Eikä se tapa!
Tervetuloa seuraamaan tän tytön mielensekaista maailmaa, olkaa hyvä ja hakekaa lippunne ovelta.


Ja, kuinkakohan mones kerta, kun joudun kampaamo-uhriksi-.-

4 kommenttia:

  1. Heh, hyvin rimmaa! :D Tykkään tästä sun blogistas! :)

    VastaaPoista
  2. Kampaamo-uhreilusta, muistan ikuisesti sun nutturan joka pysy ilman pompulaa, by me&claudia :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimenomaaaa! mäkin! ja muistan kun taisin semi julkisesti( lue: kaupungilla koulujenloppuna)kävellä se päässäni!:DDD

      Poista