perjantai 28. syyskuuta 2012

Ei huolen häivää, päivä on sateinen

HALLELUJAAAAAA!!!!jeeejeee nyt saan laitettuuu kuvii mun koneeelta! Jee tässä meni makukin jo vähänku tiesin et en saa mitää kuvia mun koneelta( ellen ala säätää pahemmin kun joulupukki kaikkien miljoonien lahjojen kans)...ja niin oon lahjaton netteilijä/koneilija!

Tässä on taas tapahtunut vaikka mitä, mullon tullu moniakin hetkii millon oisin voinu kirjottaa tänne, mutjoo oon laiska, lusmukoira. Kuulemma kyllä koira koppinsä löytää, mitä lie tuokin tarkoittaa..

Tietteks sen jutun, et kun pitää taukoo niin kaikki tuntuu taas paremmalta?

Se, kun saat sun kesän ekat mansikat
Se, kun on aika pukee päälle villapaita
Se, kun näkee jotain pitkän ajan jälkee
Joten se, kun nään blogini pitkän ajan jälkee, huhuh oon taas vauhissa ja valmiina mullistaa tein mielenterveyttä ja munkin.

Samuel eilen heitti semmosen, mielenterveydestä puheenollen, et kirjottais johki kirjasee kaikkii niit outoi ajatuksia, mille tavallaa ei oo "soveliasta" antaa miettimislohkotilaa. Mä rupesin tietty kehittää sitä, joo mun mielen musta maailma, black swan ja irstauden syöverit! Oikeestaan mä innostuin tosta. aattelin tehä noin. Saa nähä sit kuinka irstas sielunen olen;) Uskonki et se on vapauttavaa ja siin kuulemma oppii tuntee itteensä ihan eri tavalla. Pidän kans päiväkirjaa, mut tää ois eri. Ei oiskaan välttii, elämä on niin ihanaa ja elämä on niin perseestä. Vaan niinku tietteks semmoi extreem, jota ei vois näyttää kelleen tai kirjottaa tänne blogii.

Muutenkin nyt taas on tulossa psykan koe, niin oon mielenkiintoistunut mielen maailmaan, like truly! Ihminen on niin kumma kummajainen, et ikinä ei varmaan tulla tekee tarpeeks tutkimuksia. Sikspä mein tulis tehä niit itte tällee jokapäiväisesti.
Kokeile vaiks tehä joku älyttömän tyhmä ilme kaupungilla, ja tsekkaa toimiiks peilineutronit et se yrittää matkii sitä vai luuleeks se sua vaan sirkuksesta karanneelta.

 hahahahahahhaha!! viisaat tajuu tässä nyt tän tilannehuumorin. muut on tyhmiä.

sori, niin se vaan nykyään tässä maailmassa menee, pitää pärjää tai muuten joutuu naurunalaseks, häpeän kouriin ja maan matoseks, jotka pyöräillää sateella yli.

Kokeile vaiks koulussa sanoo jollekkin jotai kehuvaa ja tsekkaa, kuin se menee punaseks ja hämmästyy, vaiks kyse oli vaan frikin kiiltävästä tukasta.
Kokeile vaiks päivän olla niin helppo kun mahollista ja tsekkaa kuinka sun ympärillä kaikkien pitää mukautua siihen.
KOKEILE, KOKEILE, KOKEILE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti