torstai 24. toukokuuta 2012

Positiivisuus mylläkkä

Voi jumpe kun on kesäfiilis, ei siis niin mitää! rajaa. Toi edellinen kahleissa-fiilis on niin mennyttä! Ei oo kyllä ollu sitä ikäväkää! Ah. Nyt heräsin eloo. Niinku prinsessa ruusunen monen sadan vuoden unesta. Aurinko paistaa ja annan sen muuttaa mun päivästä positiivisen, vaikka se on vähä noloo nojaa näin paljo aurinkoon. Mut mulla on kyllä olla aihetta olla ONNELLINEN nyt, tässä ja ikuisesti. Tässä kirjottaessani auringonsäteet valaisee mun huonetta ja leikkelehtii mun käsivarsilla tuoden mulle niin täydellisen olon.
Aloin miettii kuinka mun asiat on muuttunu ton postauksen myötä( tai ehkä aikasemminki).
a) mä sain kesätöitä Buffasta
b) meen ahvenanmaalle hoitaa lapsosia
c) koeviikko ei ookkaan niin ylitsepääsemätön
d) pidettiin kavereiden kans kirppis ja kaappi on saanut uusia tulokkaita
e) lähen kesällä Islantiin
f) katoin Notebookin ja itkin
g) ruoho paljailla varpailla
h) jäätelöö välkällä
i) ihmiset, jotka välittää
j) valokuvauksen nautinto
k) se tunne kun karkaa tunnilta pihalle keinumaan
l) iltaisia viisauksia
m) pyöräileminen ilman takkia
n).....lisää ihania juttuja tiedossa, kuten rax, tampere, jäke.

Voivoi olipas litania, mutta miettikääpä itte omaa litaniaanne. Tää on laiffii ja kesää! Ja ainiin.
Tajusin, että mä kirjotan tätä blogia itteäni varten, tää auttaa mua käsittelee ajatuksia ja semmosta, joten jos ei kuulu juttuja, niin menkää lukee muitten blogeja:D
Sit vielä minä itse peruselementissäni
Okei, ketä mä huijaan, toi oli vaan tommoi nättinaamakesäfeissi. Kylhä mä RAKASTAN makoilla ruoholla, mut yleensä se ei näytä näin esteettiseltä. hohoo

Elämää ei kannata ottaa liian vakavasti. Siitä ei ikinä selviä hengissä
- Elbert Hubbard

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti